Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Úterý Březen 17 12:21:13 CET 2020

Když už to sledujete - všude se grafy počtu nakažených zobrazují v
lineárním měřítku a je z toho docela prd vidět. Naklafal jsem počty
nakažených v ČR do excelu a zobrazil jsem si to logaritmicky. Ta čára je
dost hrbatá, ale byla docela rovná. Až poslední 2-3 dny se to trochu
odchyluje dolů. Pokud to není jen nepřesnost v datech (jsou to na
statistiku malá čísla), už se opatření aspoň trochu projevují.
Anděl