Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Březen 17 12:37:52 CET 2020

Vsade nie.
Napriklad  prehlad vo svete:

https://www.worldometers.info/coronavirus/

si grafy mozete prepinat.
Vo viacerych krajinach su potom denne prirastky a tam je trend zrejmy este
viacej. ( hlavne tuzobne ocakavany pokles dennych prirastkov pocas
niekolkych po sebe iducich dni )

v mnohych pripadoch je logaritmicky graf uz malo zretelny, lebo pri velkych
poctoch sa straca to, ci graf rastie, je rovny, alebo klesa... a prave
tieto drobne vychylky su velmi dolezite.
v linearnom je zrejma zmena kovexna - konkavna cast

Dodo

ut 17. 3. 2020 o 12:21 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):