Re: Re: Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červen 23 23:18:13 CEST 2020

Ano.
Ani v hlavnom rozvadzaci nemate vlozene ziadne medziistenie medzi hlavny
25A istic a napriklad 6A istic na svetlo.

Istic isti vsetko co je za nim po:
- nasledujuci mensi istic, alebo
- spotrebic

Za tym 25A isticom musite mat listy alebo vodice, ktore su dimenzovane na
viac ako 25A az po napr. 10A istic. Za 10A isticom uz musi vsetko zniest
minimalne 10A... atd.

Svorky isticov obycajne znesu 63A, takze mozete spravit aj skok zo 63A
hlavneho istica napr. na 6A istic ... ale vodic mezi 63A isticom a 6A
isticom musi zniest min 63A .

Jeden rozdiel je v prudovych chranicoch ( zalezi od vyrobcu a typovej
rady), ked napr. za 25A hlavny istic idu fi-cka  napr. 40A a za nimi su
napr. 10, alebo 16A istice. Ale to je kvoli skratovemu vypinaciemu prudu.
Mavaju ho mensi ako istice, preto sa zdanlivo predimenzovavaju.
Malo by to zabezpecit, ze na skrat zareaguje a vypne istic, a vypnutie
vyriesia kontakty a zhasacie komory istica a fi-cko nebude nikdy vypinat
skratovy prud.

A pre fi-cka a periodicitu testovania sa opravim - pozrel som si to pre
obcerstvenie.
Podla normy sa musia testovat podla udajov vyrobcu, alebo minimalne kazde 3
mesiace, podla toho, co nastane skor.

Ak vyrobca napise kazdy mesiac, tak plati kazdy mesiac (moj pripad, preto
som si  pamatal mesiac, aj ked to nerobim )
Ak vyrobca napise kazdych 6 mesiacov, tak plati maximum z normy kazde 3
mesiace.

Dodo

Dňa ut 23. 6. 2020, 22:24 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):