Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Červen 23 23:17:15 CEST 2020

Nemělo by to ničemu vadit, smyčkové zapojení se používá u spousty věcí.
Jinak u toho dimenzování kabelů je dobré si pohlídat nejen tepelné
účinky proudu, ale taky úbytky napětí, resp. impedanci smyčky. Na
všechno jsou tabulky (jištění vs dimenze kabelu vs max. délka).

JMN