Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 23 23:11:17 CEST 2020

On Tue, 23 Jun 2020, Jiří Majzlík Nemeček wrote:

> Pokud bude každý kabel k podružnému rozvaděči dimenzován na těch 25 A,
> tak bez problému. Dávat jističe sériově (jeden do RH a druhej jako
> hlavní do RP) je blbost, ale už mockrát jsem to viděl i v projektech.
>
> JMN

Jeste dotaz - je mozne ty podruzne rozvadece "serializovat" ?

Mam na mysli stav ze privod do podruzneho rozvadece skonci na nejake
svorkovnici odkud pujde hned dalsi vyvod do dalsiho podruzneho rozvadece
a z te svorkovnice bude take pripojen vypinac podruzneho rozvadece
a za vypinacem jistice okruhu. S tim ze ty propojovaci kabely podruznych
rozvadecu musi mit prurez vyhovujici hlavnimu jistici.