Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Červen 23 22:36:14 CEST 2020

Pokud bude každý kabel k podružnému rozvaděči dimenzován na těch 25 A,
tak bez problému. Dávat jističe sériově (jeden do RH a druhej jako
hlavní do RP) je blbost, ale už mockrát jsem to viděl i v projektech.

JMN