Re: Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červen 23 08:11:37 CEST 2020

A este doplnim jeden priklad ( jeden z vyrobcov - dostal sa mi prave pod
ruku, ale o takychto grafoch hovori hlavne norma, a tu _vsetci_ vyrobcovia
musia implementovat.)
http://www.bqz.sk/download/_info/legrand_katalog_prirucka_ochrany_PCH.pdf

strana 18, vpravo hore, grafy vypinacich charakteristik
( daju sa najst lepsie grafy, ktore hovoria aj to, kedy este NESMIE vypnut,
ale nechce sa mi ich hladat)

30mA Fi
prud 30 mA, musi vypnut do 0.05s
pri prude napr. 20 mA musi vypnut tiez, ale moze az do 0.5s
pri prude napr 65 mA musi vypnut, ale uz do 0.03s

Aj preto mi pride meranie externym odporom podla povodneho prispevku
zbytocne...
Ak sa nejedna o triedenie "uplne zly" vs "mozno dobry"
Pri 1/2 nominalneho vypinacieho prudu by asi nemal vypnut,
a vsetko osatne zavisi od mnozstva dalsich faktorov ( teplota, celkovy
pretekajuci prud, konstrukcia, materialov a drsnosti povrchov spuste, ....
),
takze rozhodovanie pripajanim presnejsich vypocitanych externych odporov
bez komplexnejsieho merania je take... ( kazdy nech si spravi svoj nazor ) .
Ja by som venoval cas niecomu uzitocnejsiemu.

Dodo

ut 23. 6. 2020 o 7:39 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):