Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 23 15:09:04 CEST 2020

Neživím se jako genderový poradce, ale jako elektronik.
Takže šmrncnout odporem o dva dráty pro mě opravdu není zátěž, kvůli
které bych se pak nemohl věnovat i něčemu užitečnějšímu. ;-)

A přiznávám, že mě docela pobavil názor, že něco říká norma, proto to
musí všichni respektovat a tak nemá smysl něco testovat a třeba po
několika letech pak znovu ověřovat.
Připadlo mi to jako teď ten nový americký trend zrušit policii. Norma
(zákon) říká, že se nesmí krást a vraždit. Tak na co policii? ;-)

PL