Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Úterý Červen 23 12:15:57 CEST 2020

nojo, naposled jsem použil testovací tlačítka, když tady byl revizák.
Tak to musím procvakat. Jeden chránič mám i venku (pohon vrat a zásuvka
na sloupku s elektroměrem), ten asi bude trpět nejvíc. Je fakt že návody
obvykle nečtu.
Anděl