Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Úterý Červen 23 13:14:53 CEST 2020

No a nebo je tam něco špatně zapojené. Takový chránič, co nepadal po
stisku tlačítka jsem viděl, někdo tam nějak prasácky zapojil N vodič
(můstky před chráničem, můstky za chráničem...). podrobnosti se mě
neptejte, už tam nepracuju a tomu klukovi, co to tak zprasil, jsem už
nestačil zlomit obě ruce nebo aspoň oba palce, aby nějakou dobu nevzal
do ruky šroubovák.

P.K.