OT: co s neplaticem?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červenec 25 22:10:40 CEST 2020

To je právě je někdy u velkého molocha problém, než to zpracuje jejich
systém, než to schválí několik vzájemně se kontrolujících finančníků, než
to projde sítem firmy...
Já tak nějak beru, že je součástí některých obchodu  i pár telefonátů ve
stylu... "dobrý den, jak se máte , jaké je počasí a není nějaký problém,
nedorazila platba..."
Taky se mi stalo, že mi člověk ve firmě řekl, že jestli na to chvátám a
jsem v nějaké tísni  (3 měsíce po splatnosti) , že mi to dá ze svého a až
to ve firmě zpracují a dorazí mi to, že  mu to vrátím.  To pak člověk
pochopí a čeká.   A bylo by  mi i bylo trapné takovou nabídku přijmout. Ono
je to někdy i o vzájemné důvěře.
Prostě věřím, že někdy to není jen o vůli jednoho člověka.  u určitých
zákazníků  beru automaticky,  že čekám delší dobu a nijak to neřeším. Ano,
nejsem banka, ale když budu prudit a  budu nepříjemný, může se mi stát, že
se na mě vykašlou. Ztratit  zákazníka je mnohem jednodušší, než najít
nového.
Bohužel je to takový standard, že nikdo na ty platby nechvátá.
Nakonec neznáte tuto hlášku?
https://www.youtube.com/watch?v=JrpyCWfGujQ
https://www.youtube.com/watch?v=GakfclSbDbE
Někdy mi i napadlo, že ty opozdilci - neplatiči snad berou ty hlášky z
Básníků jako vzor.

so 25. 7. 2020 v 18:44 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>