<div dir="ltr">To je právě je někdy u velkého molocha problém, než to zpracuje jejich systém, než to schválí několik vzájemně se kontrolujících finančníků, než to projde sítem firmy...<div>Já tak nějak beru, že je součástí některých obchodu  i pár telefonátů ve stylu... "dobrý den, jak se máte , jaké je počasí a není nějaký problém, nedorazila platba..." </div><div>Taky se mi stalo, že mi člověk ve firmě řekl, že jestli na to chvátám a jsem v nějaké tísni  (3 měsíce po splatnosti) , že mi to dá ze svého a až to ve firmě zpracují a dorazí mi to, že  mu to vrátím.  To pak člověk pochopí a čeká.   A bylo by  mi i bylo trapné takovou nabídku přijmout. Ono je to někdy i o vzájemné důvěře.</div><div>Prostě věřím, že někdy to není jen o vůli jednoho člověka.  u určitých zákazníků  beru automaticky,  že čekám delší dobu a nijak to neřeším. Ano, nejsem banka, ale když budu prudit a  budu nepříjemný, může se mi stát, že se na mě vykašlou. Ztratit  zákazníka je mnohem jednodušší, než najít  nového. </div><div>Bohužel je to takový standard, že nikdo na ty platby nechvátá.</div><div>Nakonec neznáte tuto hlášku?</div><div><a href="https://www.youtube.com/watch?v=JrpyCWfGujQ">https://www.youtube.com/watch?v=JrpyCWfGujQ</a> </div><div><a href="https://www.youtube.com/watch?v=GakfclSbDbE">https://www.youtube.com/watch?v=GakfclSbDbE</a> <br></div><div>Někdy mi i napadlo, že ty opozdilci - neplatiči snad berou ty hlášky z Básníků jako vzor.</div><div><br></div><div><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">so 25. 7. 2020 v 18:44 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">





<div lang="CS">
<div>
<p class="MsoNormal"> On mi ten nákupčí ještě říká: „To jsou pro nás drobné, my ty peníze máme.“ To jim věřím, ale nejsem banka, abych jim na měsíc půjčoval peníze a ještě pak urgoval,
 aby mi laskavě ty drobné zaplatili.<br></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert<u></u><u></u></p>
<div><div><blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm"><div><div><p class="MsoNormal"><br></p></div></div></blockquote></div></div></div></div>
</blockquote></div></div></div>