Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červenec 11 17:41:54 CEST 2020

> Dobrý den,
>
> proč máte skryté své soukromé číslo chápu. Co nechápu, je počínání
> Vašeho chlebodárce, který si dovolí posílat své klienty do prdele takto
> zjevným a primitivním způsobem. Nechce-li, aby Vás klienti obtěžovali
> mimo pracovní dobu, má Vám poskytnout služební telefon, kde tento
> problém nenastane.

.
Normálně klientům technici nevolají nikdy. Zákazník má dohodnutý termín s
nějakým dispečerem.  A o tom termínu, času ví pomocí aplikace i technik.
V aplikaci má adresu, kontakt, popis problému, předpokládaný materiál atd...
Přijede vyřeší odjede.  Ale někdy se musí se zákošem spojit, aby ho našel
třeba někde v rozsáhlém areálu. Nebo nastane nepředvídaná věc, dopravní
zácpa, nehoda....
 Nebo technik termín velmi  často zedituje na dřívější  a ze své iniciativy
zavolá, že jede okolo.
Pokud  se s tím zákošem domluví, skvělé pro oba, pokud ne, platí bod číslo
1, první platný a  vyjednaný termín.

Jak jsem uvedl, najeli na ten systém i zdejší provideři a hlavní důvod je
stále ten jediný, aby technikům lidé nevolali. Ani v pracovní době ani mimo
ni.  Technik je od toho, aby řešil technické problémy a nedělal
dispečera a telefonní ústřednu. Byť má služební telefon. Ten má od toho,aby
se na něj dovolal člověk, který ho zaměstnává a naloží mu práci. A kvůli
apce, kde přehledně vidí, kam co a kde má dělat.
 Není žádoucí, aby ho otravovali lidé, kteří si číslo kdysi uložili do
telefonu a chtějí honem honem. Zvlášť, když je nějaký globální výpadek, to
lidi vezmou telefon a volají a volají.
Možná si to neumíte představit, ale to je pak jeden telefon za druhým. A
furt. Někteří jsou   velmi vytrvalí.
Proto je skryté. Aby si lidé ten telefon neuložili  a  ten technik tak
mohl pracovat a nikdo ho nerušil.  To je i v zájmu efektivity.
Zkoušel jste někdy něco dělat , třeba konfigurovat na PC a přitom neustále
zvedat telefony a každému zvlášť vysvětlovat, že šílenej bagrista si spletl
štreku a že to dvě hodiny bude funkční?
Vodafon umí i službu, že se zobrazuje jiné číslo, než má volající - jeden
provider to tu tak má. Když někdo z techniků  volá z mobilu , volanému se
zobrazí hlavní číslo, kde sedí "hlavní filtrovač".

Lépe už to opravdu neumím vysvětlit. Myslím, že kdo chce to pochopil, o čem
to  je.
Samozřejmě stále platí, že si každý může zvedat/nezvedat co chce. Mám
takový pocit, že ta debata přerostla v hledání důvodů proč ano, nebo ne.
Já jsem uvedl jeden z důvodů proč to tak někde je.  A je na každém, jestli
je, nebo není ochoten se tomu podřídit.
Já to nikomu nevnucuji. Jen jsem napsal jak to mám já. Když volám
kamarádům, zdnámým, členům konference, nikdy nemám skryté číslo.
Ale když potřebuji něco dohodnout s neznámým zákazníkem, číslo skryji. A
mám na to i  požehnání :-)

> Asi mám štěstí na providera, ale ten můj chápe, že mi prodává službu a
> ne poskytuje milost. Poruchu hlásím na léta stejné tlf číslo, zvedne to
> živý člověk, pokecáme

To je skvělé, vše funguje perfektně, takže tam nemají co na práci že můžou
pokecat.  To kdyby takhle každý zákazník chtěl pokecat, tak firmy jako UPC
by museli mít pokecávající pracovníky.
Takhle to opravdu u firem co mají desítky tisíc zákazníků nefunguje.
Nedavno měl rozsáhlý výpadek T-mobile.
Myslíte, že s každým kdo zavolá  pokecají? Maximálně se ozve plechová huba
a "pokecá", že je problém a že to snad někdy zase půjde.
Samozřejmě to takhle nefunguje u různých vesnických providerů kteří mají 5
zaměstnanců.  Tam se znají všichni navzájem, nebo je to rodina, včetně těch
zákazníků :-)
Tam to pokecávání může fungovat naopak velmi dobře.

> [...]
> nepamatuju. Neměl čas jsem s ním kdádat, tak mu říkám, ať mi nechá
> telefon, že to zvážím a případně zavolám. On na to že ne, že mu mám dát
> číslo, že zavolá. Ale ať to vezmu, že bude volat ze skrytého číslo. To
> mně zaujalo, a tak jsem ho nechal, ať mi popíše, jak to u nich chodí
> třeba se servisem. Že prý jako není žádný problém, pošlu někam SMS
> zprávu a nějaký servisák se mi časem ozve ze skrytého čísla. Když jsem
> se trochu podivil jejich přístupu, tak prý že to tak mají zprocesované :-D
>
> Jistě chápete, že jsem ho poslal do prdele, protože ti už vyjebávání s

Máte štěstí, že si můžete z firem  vybírat. Zdaleka ne  všichni takové
štěstí mají -  poslat  do .....
Musí vzít co je a ještě s povděkem, nemají prostě jinou možnost :-(
Jinak s tím posíláním asi máte zkušenosti..