Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)
Jiri Foldyna
jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červenec 11 13:59:30 CEST 2020
Dne 11.07.2020 v 13:00 Jan Kuba napsal(a):
> Ale ja jsem neargumentoval.... jen jsem uvedl příklad proč někdo má
> identifikaci vypnutou. Úplně jasně a zřetelně jsem uvedl že je to
> každého věc jestli zvedá nebo nezvedá skryté číslo a zaplať pánbůh je to
> jeho každého svobodná vůle! A když si přečtete smlouvu s vaším
> providerem tak tam bude určitě nějaké jednotné číslo na které budete
> volat svojí poruchu případně problém. Určitě tam nebude číslo na
> nějakého technika/y. Možná u nějaké společnosti která má 5 zaměstnanců.
> Kdybyste to co jsem napsal četl pozorněji tak jsem tam uvedl naprosto
> jasný důvod proč to číslo mám skryté! Takže znovu: protože zákazníci
> jsou neukáznění a volají kdy si vzpomenou nečtou ty smlouvy, postupy
> jsou jim u zadele. To bych nedělal nic jiného než vyřizoval problémy
> těch zákazníků. Na tom není nic k nepochopení. I když chápu že pro
> někoho kdo sedí v kanceláři a nekmitá někde venku případně vezme dva
> hovory denně to možná bude trochu složitější pochopit.
Dobrý den,
proč máte skryté své soukromé číslo chápu. Co nechápu, je počínání
Vašeho chlebodárce, který si dovolí posílat své klienty do prdele takto
zjevným a primitivním způsobem. Nechce-li, aby Vás klienti obtěžovali
mimo pracovní dobu, má Vám poskytnout služební telefon, kde tento
problém nenastane.
Asi mám štěstí na providera, ale ten můj chápe, že mi prodává službu a
ne poskytuje milost. Poruchu hlásím na léta stejné tlf číslo, zvedne to
živý člověk, pokecáme, on mi řekne v čem je problém, jak dlouho to asi
bude trvat a že se mi případně ozve servisák, kdyby potřeboval
součinnost. Ti servisáci mi volají z normálních čísel a nemají problém s
tím, že jim zavolám zpět, protože třeba řídím nebo mám jednání.
Pravdu máte v tom, že se tu vyskytl nějaký podomní prodejce konektivity
a přes plot mi nabízel připojení od nějakého "providera", název už si
nepamatuju. Neměl čas jsem s ním kdádat, tak mu říkám, ať mi nechá
telefon, že to zvážím a případně zavolám. On na to že ne, že mu mám dát
číslo, že zavolá. Ale ať to vezmu, že bude volat ze skrytého číslo. To
mně zaujalo, a tak jsem ho nechal, ať mi popíše, jak to u nich chodí
třeba se servisem. Že prý jako není žádný problém, pošlu někam SMS
zprávu a nějaký servisák se mi časem ozve ze skrytého čísla. Když jsem
se trochu podivil jejich přístupu, tak prý že to tak mají zprocesované :-D
Jistě chápete, že jsem ho poslal do prdele, protože ti už vyjebávání s
klientem poslali do dalšího levelu :-)
Takže tak asi se skrytými čísly a providery.
jf
Další informace o konferenci Hw-list