Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červenec 11 13:59:30 CEST 2020

Dne 11.07.2020 v 13:00 Jan Kuba napsal(a):
> Ale ja jsem neargumentoval.... jen jsem uvedl příklad proč někdo má
> identifikaci vypnutou. Úplně jasně a zřetelně jsem uvedl že je to
> každého věc jestli zvedá nebo nezvedá skryté číslo a zaplať pánbůh je to
> jeho každého svobodná vůle! A když si přečtete smlouvu s vaším
> providerem tak tam bude určitě nějaké jednotné číslo na které budete
> volat svojí poruchu případně problém. Určitě tam nebude číslo na
> nějakého technika/y. Možná u nějaké společnosti která má 5 zaměstnanců.
> Kdybyste to co jsem napsal četl pozorněji tak jsem tam uvedl naprosto
> [...]

Dobrý den,

proč máte skryté své soukromé číslo chápu. Co nechápu, je počínání
Vašeho chlebodárce, který si dovolí posílat své klienty do prdele takto
zjevným a primitivním způsobem. Nechce-li, aby Vás klienti obtěžovali
mimo pracovní dobu, má Vám poskytnout služební telefon, kde tento
problém nenastane.

Asi mám štěstí na providera, ale ten můj chápe, že mi prodává službu a
ne poskytuje milost. Poruchu hlásím na léta stejné tlf číslo, zvedne to
živý člověk, pokecáme, on mi řekne v čem je problém, jak dlouho to asi
bude trvat a že se mi případně ozve servisák, kdyby potřeboval
součinnost. Ti servisáci mi volají z normálních čísel a nemají problém s
tím, že jim zavolám zpět, protože třeba řídím nebo mám jednání.

Pravdu máte v tom, že se tu  vyskytl nějaký podomní prodejce konektivity
a přes plot mi nabízel připojení od nějakého "providera", název už si
nepamatuju. Neměl čas jsem s ním kdádat, tak mu říkám, ať mi nechá
telefon, že to zvážím a případně zavolám. On na to že ne, že mu mám dát
číslo, že zavolá. Ale ať to vezmu, že bude volat ze skrytého číslo. To
mně zaujalo, a tak jsem ho nechal, ať mi popíše, jak to u nich chodí
třeba se servisem. Že prý jako není žádný problém, pošlu někam SMS
zprávu a nějaký servisák se mi časem ozve ze skrytého čísla. Když jsem
se trochu podivil jejich přístupu, tak prý že to tak mají zprocesované :-D

Jistě chápete, že jsem ho poslal do prdele, protože ti už vyjebávání s
klientem poslali do dalšího levelu :-)

Takže tak asi se skrytými čísly a providery.

jf