Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červenec 11 13:00:45 CEST 2020

Ale ja jsem neargumentoval.... jen jsem uvedl příklad proč někdo má
identifikaci vypnutou. Úplně jasně a zřetelně jsem uvedl že je to každého
věc jestli zvedá nebo nezvedá skryté číslo a zaplať pánbůh je to jeho
každého svobodná vůle! A když si přečtete smlouvu s vaším providerem tak
tam bude určitě nějaké jednotné číslo na které budete volat svojí poruchu
případně problém. Určitě tam nebude číslo na nějakého technika/y. Možná u
nějaké společnosti která má 5 zaměstnanců. Kdybyste to co jsem napsal četl
pozorněji tak jsem tam uvedl naprosto jasný důvod proč to číslo mám skryté!
Takže znovu: protože zákazníci jsou neukáznění a volají  kdy si vzpomenou
nečtou ty smlouvy, postupy jsou jim u zadele. To bych nedělal  nic jiného
než vyřizoval problémy těch zákazníků. Na tom není nic k nepochopení. I
když chápu že pro někoho kdo sedí v kanceláři a nekmitá někde venku
případně vezme dva hovory denně to možná bude trochu složitější pochopit.