Ale ja jsem neargumentoval.... jen jsem uvedl příklad proč někdo má identifikaci vypnutou. Úplně jasně a zřetelně jsem uvedl že je to každého věc jestli zvedá nebo nezvedá skryté číslo a zaplať pánbůh je to jeho každého svobodná vůle! A když si přečtete smlouvu s vaším providerem tak tam bude určitě nějaké jednotné číslo na které budete volat svojí poruchu případně problém. Určitě tam nebude číslo na nějakého technika/y. Možná u nějaké společnosti která má 5 zaměstnanců. Kdybyste to co jsem napsal četl pozorněji tak jsem tam uvedl naprosto jasný důvod proč to číslo mám skryté! Takže znovu: protože zákazníci jsou neukáznění a volají  kdy si vzpomenou nečtou ty smlouvy, postupy jsou jim u zadele. To bych nedělal  nic jiného než vyřizoval problémy těch zákazníků. Na tom není nic k nepochopení. I když chápu že pro někoho kdo sedí v kanceláři a nekmitá někde venku případně vezme dva hovory denně to možná bude trochu složitější pochopit. <br><br>sobota 11. července 2020 Jiri Foldyna <<a href="mailto:jiri.f@foldynovi.cz">jiri.f@foldynovi.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dne 11.07.2020 v 1:02 Jan Kuba napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Ale to už jsme tu řešili a  nevyřešili.<br>
</blockquote>
<br>
Přiznám se, že úplně nechápu argumentaci pro přijímání hovorů ze skrytého čísla.<br>
Všechny hovory si nahrávám, a pokud k nahrávce nemáte telefonní číslo, ze kterého hovor přišel... no, co si budem povídat, nahrávka je k hovnu a taháte za kratší konec.<br>
Obzvlášť úsměvná mi přijde argumentace uchováním soukromí technika, který mi má zprovoznit službu, za kterou platím. Proč by mi měl technik volat ze svého soukromého čísla? Když mi zavolá ze služebního čísla, může mu být u prdele, kdy na ten telefon budu případně volat. Ozve se mi technik, který je momentálně ve službě, případně nikdo.<br>
A telefonáty od fízlů, financů a dalších státních ouředníků? Ti mi nemají co telefonovat. Pro komunikaci s nimi je jednoznačně definován komunikační kanál zvaný "dopis do vlastních rukou"; pokud bych chtěl být extra vstřícný, pak datová schránka.<br>
A nezlobte se, Váš vzorový příklad vysvětlování zákazníkovi, že je vlastně blbec, když nebere volání ze skrytého čísla by u mně vedl pouze k tomu, že by Váš zaměstnavatel měl o klienta méně :-) Pro jistotu jsem si zkontroloval smlouvy s providery a ani v jedné z nich se nepíše nic o tom, že mi zprovozní porouchanou službu jen v případě, že budu číhat na telefon ze krytého čísla.<br>
<br>
Ale je fakt, že jsem asi konzervativnější letory :-D<br>
<br>
jf<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>