Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Červenec 12 23:46:17 CEST 2020

Dne 12.07.2020 v 18:29 Jan Kuba napsal(a):
> No hlavně co s tím spousty dat, jak to uchovávat a jak se v tom vyznat.
> Podle čísla to je hezké, ale podle obsahu to nejde.
>
> Já hovor nahrávám, pokud mi třeba manželka říká, co mám koupit, nebo
> příbuzná diktuje úkol z fyziky. Protože si nic nepamatuji a v zápětí to
> zapomenu.
> Když na to pak dojde, nemusím hledat poznámky atd.
> Ostatní hovory nemá smysl nahrávat. Když je to nějaký podbízeč , šmejd,
> tak to ukončím a hotovo. Proč bych to nahrával.
> A běžné hovory typu jdem na pivo, nejdem, sejdem se na koupališti, svítí
> [...]

Pointa je v tom, že se slušným callrecorderem nemusíte nic z toho řešit.
Hovor se nahrává automaticky, dá se nastavit úložiště, formát,
automatické odmazávání, persistence v úložišti. Pokud si něco
potřebujete přehrát, přehrajete si to, pokud ne, můžete na to směle
zapomenout, za pár dnů se to samo smaže. Pokud si nahrávku z nějakých
důvodů potřebujete bezpečně uchovat, uložíte si to pojmenované někam do
externích záloh.
Je to prostě jen další funkce telefonu, třeba jako seznam uskutečněných
hovorů. Nemusím se o to starat, není to povinné, jen to použiji, když se
mi to hodí. Prostě mám možnost volby, která mě v ničem neomezuje a
rozšiřuje mi možnosti komunikace.

jf