Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červenec 12 18:29:59 CEST 2020

No hlavně co s tím spousty dat, jak to uchovávat a jak se v tom vyznat.
Podle čísla to je hezké, ale podle obsahu to nejde.

Já hovor nahrávám, pokud mi třeba manželka říká, co mám koupit, nebo
příbuzná diktuje úkol z fyziky. Protože si nic nepamatuji a v zápětí to
zapomenu.
Když na to pak dojde, nemusím hledat poznámky atd.
Ostatní hovory nemá smysl nahrávat. Když je to nějaký podbízeč , šmejd, tak
to ukončím a hotovo. Proč bych to nahrával.
A běžné hovory typu jdem na pivo, nejdem, sejdem se na koupališti, svítí ti
světla na autě ? Netuším, k čemu by nahrávky byly dobré.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>