OT: A je to tady!

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pátek Červenec 3 11:38:35 CEST 2020

S tím já zcela souhlasím, ale ty ostatní vlivy by měla odfiltrovat statistika.
To co píšu bylo vypozorované za cca 10 let provozu auta (možná i víc).
V té době se žádna biosr... do benzínu nepřimíchavala, a i kdyby, tak by to svědčilo
v prospěch té značky (míchají míň).
Statistickou chybu jsem nepočítal, možná by se to do ní schovalo.
Úspora furt nebyla taková abych se tím nadále zabýval, jen mi to tvrdil
kolega a tak jsem si udělal vlastní analýzu.

Tomáš