OT: A je to tady!

Pátek Červenec 3 12:29:09 CEST 2020

k té spotřebě - říkal mi servisák - motorář, že u moderního auta je
blbost brát benzín u těch levných pump, když tak aby se to jen naředilo.
Že aby tam byla minimálně přísada proti pěnění, že na spotřebě ušetřím
víc, než o kolik je ten benzín dražší. Prý u těch levných mají benzín
tak, jak přišel z rafinerie.
Anděl