OBD CAN komunikace

Neděle Únor 23 13:49:11 CET 2020

Tak ona situace u predmetneho auta je jasna, je to u PCM jednotky  CAN
500kb/s 11b a ELM327 s tim bez problemu komunikuje (to je asi ten
prevodnik, co myslite), nejjednodussi by bylo ten ELM chip pouzit a jet
pres AT prikazy, to rucne vyzkousim az prestane prset ;-) Ale pres ruzne
diagnostiky v mobilu i na PC to je s komunikaci OK.
Na ostatni dam bacha, zrovna jsem premyslel, jak poznat, ze se klicek
vypnul - napajeni do konektoru jde stale. Ale mobil jeste asi 10s
komunikuje a pak zdechne a zahlasi nedostupnost jednotky, tak to u Forda
asi problem neni, proste udelam nejaky sleep a jednou treba za minutu
zkusim neco precist. Nebo reagovat na zvyseni napeti v siti po startu
bude asi lepsi.