OBD CAN komunikace

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Neděle Únor 23 13:40:35 CET 2020

Dobrý den,
Pár praktických postřehů:
-Existují i obd2rs232 převodníky. Ale velká většina aut již má OBD přes
can, tedy je možné klidně použít to ST.
-nekomunikujte s autem jeli vypnut klíček. Interni jednotky pak neusínají a
auto má velkou spotřebu.
-zjistěte si raději komunikační rychlost a typ Canu vašeho auta. Existuje
(nízké) procento aut které při pokusu o komunikaci jinou rychlostí rozsvítí
chybové kontrolky.
- pokud seženete nějaký ucelenější seznam nestandardních PIDu, podělte se
prosím. Nenašel jsem nic.
T.M.