Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Prosinec 29 13:04:21 CET 2020

Kd\z tak koukam do katalogu neni problem fakt s napajecim napetim?
Pro seriove zapojeni a uvadeny moment  je tam napeti vyssi. Nejste v tom
zlomovem kolene pri otackach 60 za minutu?

út 29. 12. 2020 v 12:27 odesílatel Jaroslav Buchta <