OT: DPF filtr

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 14 14:19:24 CEST 2020


My davame normalni naftu s Shell,Benzina, Tesco, Globus, atd. . Uplne 
levne nafte se vyhnu a stejne bio. Jinak jezdi, mame ho asi dva roky. 
Obcas cerpacka vymeni dodavatele u nafty, tak to poznate, to ano. Mohl 
jste koupit auto nejakym bordelem v nadrzi, nevite na co to jezdilo a 
jak dlouho stalo, stejne rozvody obcas menite i daleko driv nez je v planu.

Jirka

Dne 14.04.2020 v 13:23 Aleš Filip napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> Ano, 1.6L, ale turbo je tam také. Je to rok 2015
> Rozdíl v naftě byl sakra znát. Natankoval jsem pár litrů u MOL, 
> protože byla skoro prázdná nádrž, a když se ta nafta dostala skrz 
> čerpadlo do motoru, tak jsem myslel, že v tom motoru něco odešlo 
> (měnili mi rovnou i rozvody). Až potom, co jsem natankoval u Shellu, a 
> ještě do toho přilil letní VIF, tak se to auto vrátilo do normálu.
>
> S pozdravem,
> -- 
>   Aleš Filip
>   Kutná Hora
>   http://xanadu.khnet.info
> Dne 14.04.2020 v 10:30 Jiří Nesvacil napsal(a):
>>
>> To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v turbu s 
>> močovinou. Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to nemá od spodních 
>> otáček v turbu. Jinak páté dveře plast, tak neproreznou, podběhy mají 
>> očko a zesílení pro hever, tak taky nejsou zohýbané jako u jiné 
>> značky. A ty motory 1.6 a z něho 1.5 dává PSA všude, takže jsou 
>> docela osvědčený.
>>
>> Jirka
>>
>> Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip napsal(a):
>>>
>>> Dobrý den,
>>>
>>> nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší 
>>> Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do 
>>> telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že 
>>> při 6g/l by se mělo spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to 
>>> bude na té diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo 
>>> to stále nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi na 
>>> 150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to začalo klesat až na 
>>> 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě naštvalo, tak jsem to 
>>> otočil, a jel domů.
>>> Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž by 
>>> se spustila?
>>> Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z 
>>> německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho 
>>> nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl 
>>> srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má 
>>> normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).
>>>
>>> S pozdravem,
>>> -- 
>>>   Aleš Filip
>>>   Kutná Hora
>>>   http://xanadu.khnet.info
>>>
>>> _______________________________________________
>>> HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz
>>> Hw-list na list.hw.cz
>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200414/ef384f6d/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list