OT: DPF filtr
Jiří Nesvacil
nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 14 14:19:24 CEST 2020
My davame normalni naftu s Shell,Benzina, Tesco, Globus, atd. . Uplne
levne nafte se vyhnu a stejne bio. Jinak jezdi, mame ho asi dva roky.
Obcas cerpacka vymeni dodavatele u nafty, tak to poznate, to ano. Mohl
jste koupit auto nejakym bordelem v nadrzi, nevite na co to jezdilo a
jak dlouho stalo, stejne rozvody obcas menite i daleko driv nez je v planu.
Jirka
Dne 14.04.2020 v 13:23 Aleš Filip napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> Ano, 1.6L, ale turbo je tam také. Je to rok 2015
> Rozdíl v naftě byl sakra znát. Natankoval jsem pár litrů u MOL,
> protože byla skoro prázdná nádrž, a když se ta nafta dostala skrz
> čerpadlo do motoru, tak jsem myslel, že v tom motoru něco odešlo
> (měnili mi rovnou i rozvody). Až potom, co jsem natankoval u Shellu, a
> ještě do toho přilil letní VIF, tak se to auto vrátilo do normálu.
>
> S pozdravem,
> --
> Aleš Filip
> Kutná Hora
> http://xanadu.khnet.info
> Dne 14.04.2020 v 10:30 Jiří Nesvacil napsal(a):
>>
>> To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v turbu s
>> močovinou. Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to nemá od spodních
>> otáček v turbu. Jinak páté dveře plast, tak neproreznou, podběhy mají
>> očko a zesílení pro hever, tak taky nejsou zohýbané jako u jiné
>> značky. A ty motory 1.6 a z něho 1.5 dává PSA všude, takže jsou
>> docela osvědčený.
>>
>> Jirka
>>
>> Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip napsal(a):
>>>
>>> Dobrý den,
>>>
>>> nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší
>>> Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do
>>> telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že
>>> při 6g/l by se mělo spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to
>>> bude na té diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo
>>> to stále nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi na
>>> 150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to začalo klesat až na
>>> 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě naštvalo, tak jsem to
>>> otočil, a jel domů.
>>> Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž by
>>> se spustila?
>>> Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z
>>> německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho
>>> nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl
>>> srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má
>>> normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).
>>>
>>> S pozdravem,
>>> --
>>> Aleš Filip
>>> Kutná Hora
>>> http://xanadu.khnet.info
>>>
>>> _______________________________________________
>>> HW-list mailing list - sponsored bywww.HW.cz
>>> Hw-list na list.hw.cz
>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored bywww.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200414/ef384f6d/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list