OT: DPF filtr

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Duben 14 14:38:22 CEST 2020


Tankujem lacnu (TESCO, Jurki) aj drahu naftu (OMV, Slovnaft), ako kedy
Bud plnu, co za 2 tyzdne vyjazdim na dlhych trasach alebo tak max 20 litrov
co tiez za max 3 tyzdne vyjazdim.
Nikdy som nepozoroval rozdiel vo vykone, dojazde ani v chode motora
ci studenych startoch. VW Passat 2014. 2.0 103kW
Ale je mozne, ze to u takejto kubatury a vykonu uz nepoznat.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirí Nesvacil
Sent: 14. apríla 2020 14:19
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: DPF filtr


My davame normalni naftu s Shell,Benzina, Tesco, Globus, atd. . Uplne levne nafte se vyhnu a stejne bio. Jinak jezdi, mame ho asi dva roky. Obcas cerpacka vymeni dodavatele u nafty, tak to poznate, to ano. Mohl jste koupit auto nejakym bordelem v nadrzi, nevite na co to jezdilo a jak dlouho stalo, stejne rozvody obcas menite i daleko driv nez je v planu.

Jirka
Dne 14.04.2020 v 13:23 Aleš Filip napsal(a):

Dobrý den,

Ano, 1.6L, ale turbo je tam také. Je to rok 2015
Rozdíl v naftě byl sakra znát. Natankoval jsem pár litrů u MOL, protože byla skoro prázdná nádrž, a když se ta nafta dostala skrz čerpadlo do motoru, tak jsem myslel, že v tom motoru něco odešlo (měnili mi rovnou i rozvody). Až potom, co jsem natankoval u Shellu, a ještě do toho přilil letní VIF, tak se to auto vrátilo do normálu.

S pozdravem,


--

 Aleš Filip

 Kutná Hora

 http://xanadu.khnet.info

Dne 14.04.2020 v 10:30 Jiří Nesvacil napsal(a):

To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v turbu s močovinou. Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to nemá od spodních otáček v turbu. Jinak páté dveře plast, tak neproreznou, podběhy mají očko a zesílení pro hever, tak taky nejsou zohýbané jako u jiné značky. A ty motory 1.6 a z něho 1.5 dává PSA všude, takže jsou docela osvědčený.

Jirka
Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip napsal(a):

Dobrý den,

nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že při 6g/l by se mělo spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to bude na té diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi na 150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to začalo klesat až na 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě naštvalo, tak jsem to otočil, a jel domů.
Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž by se spustila?
Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).

S pozdravem,


--

 Aleš Filip

 Kutná Hora

 http://xanadu.khnet.info




_______________________________________________

HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>

Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>

http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



_______________________________________________

HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>

Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>

http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




_______________________________________________

HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>

Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>

http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200414/d98df8ce/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list