OT: DPF filtr

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 14 14:47:02 CEST 2020


U 103kW 2l stejneho motoru asi co mate, jen v skoda, to pozname taky, 
vetsinou jen tu spatnou, ale neni to casto tak 1x-2x rocne.

Jirka

Dne 14.04.2020 v 14:38 Zuffa Jan napsal(a):
>
> Tankujem lacnu (TESCO, Jurki) aj drahu naftu (OMV, Slovnaft), ako kedy
>
> Bud plnu, co za 2 tyzdne vyjazdim na dlhych trasach alebo tak max 20 
> litrov
>
> co tiez za max 3 tyzdne vyjazdim.
>
> Nikdy som nepozoroval rozdiel vo vykone, dojazde ani v chode motora
>
> ci studenych startoch. VW Passat 2014. 2.0 103kW
>
> Ale je mozne, ze to u takejto kubatury a vykonu uz nepoznat.
>
> j.
>
> *From:*Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] *On Behalf Of *Jirí 
> Nesvacil
> *Sent:* 14. apríla 2020 14:19
> *To:* hw-list na list.hw.cz
> *Subject:* Re: OT: DPF filtr
>
> My davame normalni naftu s Shell,Benzina, Tesco, Globus, atd. . Uplne 
> levne nafte se vyhnu a stejne bio. Jinak jezdi, mame ho asi dva roky. 
> Obcas cerpacka vymeni dodavatele u nafty, tak to poznate, to ano. Mohl 
> jste koupit auto nejakym bordelem v nadrzi, nevite na co to jezdilo a 
> jak dlouho stalo, stejne rozvody obcas menite i daleko driv nez je v 
> planu.
>
> Jirka
>
> Dne 14.04.2020 v 13:23 Aleš Filip napsal(a):
>
>     Dobrý den,
>
>     Ano, 1.6L, ale turbo je tam také. Je to rok 2015
>     Rozdíl v naftě byl sakra znát. Natankoval jsem pár litrů u MOL,
>     protože byla skoro prázdná nádrž, a když se ta nafta dostala skrz
>     čerpadlo do motoru, tak jsem myslel, že v tom motoru něco odešlo
>     (měnili mi rovnou i rozvody). Až potom, co jsem natankoval u
>     Shellu, a ještě do toho přilil letní VIF, tak se to auto vrátilo
>     do normálu.
>
>     S pozdravem,
>
>     -- 
>
>       Aleš Filip
>
>       Kutná Hora
>
>       http://xanadu.khnet.info
>
>     Dne 14.04.2020 v 10:30 Jiří Nesvacil napsal(a):
>
>         To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v turbu
>         s močovinou. Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to nemá od
>         spodních otáček v turbu. Jinak páté dveře plast, tak
>         neproreznou, podběhy mají očko a zesílení pro hever, tak taky
>         nejsou zohýbané jako u jiné značky. A ty motory 1.6 a z něho
>         1.5 dává PSA všude, takže jsou docela osvědčený.
>
>         Jirka
>
>         Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip napsal(a):
>
>             Dobrý den,
>
>             nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem
>             starší Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a
>             nainstaloval do telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že
>             mám DPF 5,7g/l sazí, a že při 6g/l by se mělo spustit
>             vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to bude na té
>             diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo
>             to stále nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi
>             na 150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to začalo
>             klesat až na 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě
>             naštvalo, tak jsem to otočil, a jel domů.
>             Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to
>             kleslo, aniž by se spustila?
>             Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to
>             dotažené z německa, takže to asi jezdilo na "normální"
>             naftu. Já jsem do toho nejdřív natankoval pár litrů u MOL,
>             a motor se s tí nějak nemohl srovnat. Teď jsem natankoval
>             plnou Shell V-Pover, a motor už má normální zvuk (na
>             rozdíl od té nafty od MOL).
>
>             S pozdravem,
>
>             -- 
>
>               Aleš Filip
>
>               Kutná Hora
>
>               http://xanadu.khnet.info
>
>
>
>             _______________________________________________
>
>             HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz  <http://www.HW.cz>
>
>             Hw-list na list.hw.cz  <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>
>             http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>         _______________________________________________
>
>         HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz  <http://www.HW.cz>
>
>         Hw-list na list.hw.cz  <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>
>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
>     _______________________________________________
>
>     HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz  <http://www.HW.cz>
>
>     Hw-list na list.hw.cz  <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200414/de2b14b2/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list