OT: DPF filtr

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Duben 14 14:56:18 CEST 2020


Ono to na tu naftu od MOL jelo, ale motor byl daleko hlučnější. Každopádně 
to bylo "nové" auto, na které jsem nebyl zvyklý, takže poslouchám každý 
zvuk :-) A Další věc je, že je to můj první nafťák. Doteď jsem jezdil na 
benzín.
Ales Filip
Dne 14. dubna 2020 2:38:35 odp. Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napsal:
> Tankujem lacnu (TESCO, Jurki) aj drahu naftu (OMV, Slovnaft), ako kedy
> Bud plnu, co za 2 tyzdne vyjazdim na dlhych trasach alebo tak max 20 litrov
> co tiez za max 3 tyzdne vyjazdim.
> Nikdy som nepozoroval rozdiel vo vykone, dojazde ani v chode motora
> ci studenych startoch. VW Passat 2014. 2.0 103kW
> Ale je mozne, ze to u takejto kubatury a vykonu uz nepoznat.
>
> j.
>
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz]
> On Behalf Of Jirí Nesvacil
> Sent: 14. apríla 2020 14:19
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Re: OT: DPF filtr
>
> My davame normalni naftu s Shell,Benzina, Tesco, Globus, atd. . Uplne levne 
> nafte se vyhnu a stejne bio. Jinak jezdi, mame ho asi dva roky. Obcas 
> cerpacka vymeni dodavatele u nafty, tak to poznate, to ano. Mohl jste 
> koupit auto nejakym bordelem v nadrzi, nevite na co to jezdilo a jak dlouho 
> stalo, stejne rozvody obcas menite i daleko driv nez je v planu.
> Jirka
> Dne 14.04.2020 v 13:23 Aleš Filip napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> Ano, 1.6L, ale turbo je tam také. Je to rok 2015
> Rozdíl v naftě byl sakra znát. Natankoval jsem pár litrů u MOL, protože 
> byla skoro prázdná nádrž, a když se ta nafta dostala skrz čerpadlo do 
> motoru, tak jsem myslel, že v tom motoru něco odešlo (měnili mi rovnou i 
> rozvody). Až potom, co jsem natankoval u Shellu, a ještě do toho přilil 
> letní VIF, tak se to auto vrátilo do normálu.
>
> S pozdravem,
>
>
> --
> Aleš Filip
> Kutná Hora
> http://xanadu.khnet.info
>
> Dne 14.04.2020 v 10:30 Jiří Nesvacil napsal(a):
> To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v turbu s močovinou. 
> Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to nemá od spodních otáček v turbu. 
> Jinak páté dveře plast, tak neproreznou, podběhy mají očko a zesílení pro 
> hever, tak taky nejsou zohýbané jako u jiné značky. A ty motory 1.6 a z 
> něho 1.5 dává PSA všude, takže jsou docela osvědčený.
> Jirka
> Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší Peugeot 
> 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do telefonu diag. 
> soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že při 6g/l by se mělo 
> spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to bude na té diagnostice 
> vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále nahoru, až na 6,2g/l. 
> Tak jsem trochu přidal (asi na 150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to 
> začalo klesat až na 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě naštvalo, 
> tak jsem to otočil, a jel domů.
> Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž by se 
> spustila?
> Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z německa, 
> takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho nejdřív 
> natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl srovnat. Teď jsem 
> natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má normální zvuk (na rozdíl od 
> té nafty od MOL).
>
> S pozdravem,
>
>
> --
> Aleš Filip
> Kutná Hora
> http://xanadu.khnet.info
>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200414/39e260e9/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list