OT: DPF filtr

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Duben 14 13:23:03 CEST 2020

Dobrý den,

Ano, 1.6L, ale turbo je tam také. Je to rok 2015
Rozdíl v naftě byl sakra znát. Natankoval jsem pár litrů u MOL, protože
byla skoro prázdná nádrž, a když se ta nafta dostala skrz čerpadlo do
motoru, tak jsem myslel, že v tom motoru něco odešlo (měnili mi rovnou i
rozvody). Až potom, co jsem natankoval u Shellu, a ještě do toho přilil
letní VIF, tak se to auto vrátilo do normálu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora