OT: DPF filtr
Jiří Nesvacil
nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 14 10:30:06 CEST 2020
To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v turbu s
močovinou. Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to nemá od spodních
otáček v turbu. Jinak páté dveře plast, tak neproreznou, podběhy mají
očko a zesílení pro hever, tak taky nejsou zohýbané jako u jiné značky.
A ty motory 1.6 a z něho 1.5 dává PSA všude, takže jsou docela osvědčený.
Jirka
Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší
> Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do
> telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že při
> 6g/l by se mělo spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to bude na
> té diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále
> nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi na 150km/h). Stále
> se nic nedělo, a najednou to začalo klesat až na 5,5g/l, aniž by se
> regenerace spustila. To mě naštvalo, tak jsem to otočil, a jel domů.
> Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž by se
> spustila?
> Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z
> německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho
> nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl
> srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má
> normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).
>
> S pozdravem,
> --
> Aleš Filip
> Kutná Hora
> http://xanadu.khnet.info
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200414/43409b19/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list