OT: DPF filtr

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 14 10:30:06 CEST 2020

To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v turbu s
močovinou. Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to nemá od spodních
otáček v turbu. Jinak páté dveře plast, tak neproreznou, podběhy mají
očko a zesílení pro hever, tak taky nejsou zohýbané jako u jiné značky.
A ty motory 1.6 a z něho 1.5 dává PSA všude, takže jsou docela osvědčený.

Jirka