<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
charset=ISO-8859-2">
</head>
<body>
<br>
<div class="moz-signature">
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
Dobrý den,
<br>
<br>
Ano, 1.6L, ale turbo je tam také. Je to rok 2015<br>
Rozdíl v naftě byl sakra znát. Natankoval jsem pár litrů u MOL,
protože byla skoro prázdná nádrž, a když se ta nafta dostala skrz
čerpadlo do motoru, tak jsem myslel, že v tom motoru něco odešlo
(měnili mi rovnou i rozvody). Až potom, co jsem natankoval u
Shellu, a ještě do toho přilil letní VIF, tak se to auto vrátilo
do normálu.<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div id="quoteDIV"> </div>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 14.04.2020 v 10:30 Jiří Nesvacil
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:6677f694-e767-29ed-f78e-d71f36875891@posys.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
charset=ISO-8859-2">
<p>To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v turbu
s močovinou. Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to nemá od
spodních otáček v turbu. Jinak páté dveře plast, tak
neproreznou, podběhy mají očko a zesílení pro hever, tak taky
nejsou zohýbané jako u jiné značky. A ty motory 1.6 a z něho 1.5
dává PSA všude, takže jsou docela osvědčený.<br>
</p>
<p>Jirka<br>
</p>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:f4945b2f-77cd-5dc2-4bbd-f18e0307b081@khnet.info">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html;
charset=ISO-8859-2">
<br>
<div class="moz-signature">
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
Dobrý den, <br>
<br>
nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem
starší Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a
nainstaloval do telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám
DPF 5,7g/l sazí, a že při 6g/l by se mělo spustit vypalování.
Byl jsem zvědavý, jak to bude na té diagnostice vypadat, tak
jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále nahoru, až na 6,2g/l.
Tak jsem trochu přidal (asi na 150km/h). Stále se nic nedělo,
a najednou to začalo klesat až na 5,5g/l, aniž by se
regenerace spustila. To mě naštvalo, tak jsem to otočil, a jel
domů.<br>
Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo,
aniž by se spustila? <br>
Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené
z německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem
do toho nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí
nějak nemohl srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover,
a motor už má normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info" moz-do-not-send="true">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div id="quoteDIV"> </div>
</div>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>