<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
      charset=ISO-8859-2">
  </head>
  <body>
    <p>My davame normalni naftu s Shell,Benzina, Tesco, Globus, atd. .
      Uplne levne nafte se vyhnu a stejne bio. Jinak jezdi, mame ho asi
      dva roky. Obcas cerpacka vymeni dodavatele u nafty, tak to
      poznate, to ano. Mohl jste koupit auto nejakym bordelem v nadrzi,
      nevite na co to jezdilo a jak dlouho stalo, stejne rozvody obcas
      menite i daleko driv nez je v planu.</p>
    <p>Jirka<br>
    </p>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 14.04.2020 v 13:23 Aleš Filip
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:e475d64a-8f41-2189-be03-5760289d9e6a@khnet.info">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
        charset=ISO-8859-2">
      <br>
      <div class="moz-signature">
        <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
          http-equiv="Content-Type">
        Dobrý den, <br>
        <br>
        Ano, 1.6L, ale turbo je tam také. Je to rok 2015<br>
        Rozdíl v naftě byl sakra znát. Natankoval jsem pár litrů u MOL,
        protože byla skoro prázdná nádrž, a když se ta nafta dostala
        skrz čerpadlo do motoru, tak jsem myslel, že v tom motoru něco
        odešlo (měnili mi rovnou i rozvody). Až potom, co jsem
        natankoval u Shellu, a ještě do toho přilil letní VIF, tak se to
        auto vrátilo do normálu.<br>
        <br>
        S pozdravem,<br>
        <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info" moz-do-not-send="true">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
        <div id="quoteDIV"> </div>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 14.04.2020 v 10:30 Jiří Nesvacil
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
        cite="mid:6677f694-e767-29ed-f78e-d71f36875891@posys.cz">
        <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
          charset=ISO-8859-2">
        <p>To máte asi 1.6L naftu v 5008 ? My máte taky, ale 1.5L v
          turbu s močovinou. Rozdíl naft se moc nepozná. Ten výkon to
          nemá od spodních otáček v turbu. Jinak páté dveře plast, tak
          neproreznou, podběhy mají očko a zesílení pro hever, tak taky
          nejsou zohýbané jako u jiné značky. A ty motory 1.6 a z něho
          1.5 dává PSA všude, takže jsou docela osvědčený.<br>
        </p>
        <p>Jirka<br>
        </p>
        <div class="moz-cite-prefix">Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip
          napsal(a):<br>
        </div>
        <blockquote type="cite"
          cite="mid:f4945b2f-77cd-5dc2-4bbd-f18e0307b081@khnet.info">
          <meta http-equiv="content-type" content="text/html;
            charset=ISO-8859-2">
          <br>
          <div class="moz-signature">
            <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
              http-equiv="Content-Type">
            Dobrý den, <br>
            <br>
            nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem
            starší Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a
            nainstaloval do telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám
            DPF 5,7g/l sazí, a že při 6g/l by se mělo spustit
            vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to bude na té diagnostice
            vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále
            nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi na
            150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to začalo klesat
            až na 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě
            naštvalo, tak jsem to otočil, a jel domů.<br>
            Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo,
            aniž by se spustila? <br>
            Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to
            dotažené z německa, takže to asi jezdilo na "normální"
            naftu. Já jsem do toho nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a
            motor se s tí nějak nemohl srovnat. Teď jsem natankoval
            plnou Shell V-Pover, a motor už má normální zvuk (na rozdíl
            od té nafty od MOL).<br>
            <br>
            S pozdravem,<br>
            <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info" moz-do-not-send="true">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
            <div id="quoteDIV"> </div>
          </div>
          <br>
          <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
          <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
        </blockquote>
        <br>
        <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
        <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
      </blockquote>
      <br>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>