[OT] Ford airbagy

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pondělí Září 2 09:38:42 CEST 2019


Tak to bude asi ruzne uruznych vyrobcu, u toho Forda je nastesti chyba 
samoresetovaci, u Opla se musela mazat co vim. VW nevim.
Jestli je v konektoru neco zkratovaciho nevim, asi ten vadny rozkucham :D

Dne 02.09.2019 v 8:59 Lemur napsal(a):
> Airbag ktery je v poradku ma 2,2 ohm, je to stejne u vsech 
> mainstreamovych vyrobcu. Je tam jen nejaka kapsle. Na odpaleni staci 
> 12V - osobne vyzkouseno.
> V konektoru byva zkratovaci mustek, ktery se odpoji pri spravnem 
> zacvaknuti.
> RJ si jen pamatuje, ze airbag byl odpojeny a je potreba vymazat chybu.
>
> L.
>
>
> On Sun, 1 Sep 2019 at 20:38, Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com 
> <mailto:honza.kuba na gmail.com>> wrote:
>
>     Připojím se ze zvědavosti k vláknu. Onehdá jsme chtěli na nějakém
>     vraku asi zrovna Forda odpálit airbag.
>     Jen tak ze studijních důvodů, jenalo se o vrak, kde nebylo nic
>     vystřelené. Zkoušeli jme malé napětí z tužky, pak 12V nakonce co
>     dal zdroj a nic.
>     Nevystřelil žádný. Nejspíš si to musí nějak popovídat s ŘJ. Naivně
>     jsem si myslel, že tam je nějaká pyropatrona  a připojím napájení
>     a ona to aktivuje.
>
>     <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>     	Bez virů. www.avast.com
>     <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
>
>
>     ne 1. 9. 2019 v 20:13 odesílatel Jaroslav Buchta
>     <jaroslav.buchta na hascomp.cz <mailto:jaroslav.buchta na hascomp.cz>>
>     napsal:
>
>         Zdravim,
>
>         mam takovy zajimavy orisek - prendaval jsem dnes z focuse MKII
>         po FL
>         ktery je na srot interier do nove koupeneho focuse MKII pred
>         FL ktery
>         byl hrozny pelech...
>
>         V havarovanem vystrelil AB sedacky ridice, levy hlavovy a byl
>         aktivovan
>         predpinac pasu spolujezdce - u ridice byl v puvodnim stavu.
>         Prislo mi to
>         divne ale logiku pri bocnim narazu by to mohlo mit...
>
>         vymenil jsem spodni sedaky a operadla samozrejme nechal z
>         nehavarovaneho, vsechny konektory sedi, predpinac co vypadal OK z
>         havarovaneho jsem nevymenil. Pri testu me malem trefilo,
>         kontrolka se
>         rozsvitila. Po vymene predpinace ridice uz je to OK... Typove
>         oznaceni
>         na stitku se jevi na chlup stejne.
>
>         Na jakem principu funguje el. aktivace? Elektromagnet nebo
>         pyro patrona?
>         Draty maji odhadem dost maly prurez, tak 0.3-0.5mm2, zadne
>         velke proudy.
>
>         Co se mohlo stat? Jaky bych mel namerit odpor, nebo je tam neco
>         slozitejsiho? Napada me hypoteza, ze:
>
>         - predpinac byl odpalen ale selhal?
>
>         - jednotka ho nechtela aktivovat ale nejak si ho dovede oznacit?
>
>         - jednotka se na dany aktuator musi kalibrovat?
>
>
>         _______________________________________________
>         HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>         Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>     _______________________________________________
>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20190902/115903cf/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list