[OT] Ford airbagy

Lemur lemur.hwnews na gmail.com
Pondělí Září 2 08:59:22 CEST 2019

Airbag ktery je v poradku ma 2,2 ohm, je to stejne u vsech mainstreamovych
vyrobcu. Je tam jen nejaka kapsle. Na odpaleni staci 12V - osobne
vyzkouseno.
V konektoru byva zkratovaci mustek, ktery se odpoji pri spravnem zacvaknuti.
RJ si jen pamatuje, ze airbag byl odpojeny a je potreba vymazat chybu.

L.