koaxialny kabel, znacka slovensky student

Úterý Únor 26 08:22:30 CET 2019

Vybavuje se mi diskuse pod tématem tady:
https://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=922&t=929499&st=0&sk=t&sd=a&start=0&
all=1

tenhle kousek:

................¨

od Yarda 26. 5. 2007 10:34

Považuji za správné pokud si student s něčím neví rady (a chce se to naučit
ne jen tak ošolíchat) obrátit se na vyučujícího. Pro vyučujícího (alespoň
takového co svou práci bere jako povolání, ne jako prostředek jak přijít k
nějakým penězům) to může být podnět k zamyšlení, zda látku vysvětluje
správně, zvlášť pokud se na něj bude obracet více studentů.

..

.

.

Yarda píše:

pedagogickou činnost berou jako nutné zlo - naštěstí takových je menšina
(alespoň si to snažím namlouvat).

Ano, tak to si chlapče skutečně jen namlouváš. Ze všech pedagogu na FEL,
ktery jsem potkal, bylo cca 5-10 schopnych pedagogu. Zbytek byli možná
schopný ve svém oboru, ale neschopní jako pedagogové.

Slyšel jsem historku z výuky na medicíně:

Vyučující se ptala studentů kolik je (snad červených krvinek v jednom ml
krve). Jeden student řekl, že sto tisíc. Vyučující odpověděla: "Ne, je to
zvláštní číselné vyjádření - deset ne pátou."

:-D

---------- Původní e-mail ---------- Od: Josef Zeman <jozem na volny.cz>