koaxialny kabel, znacka slovensky student

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Únor 26 17:25:42 CET 2019

On 25.02.2019 11:59, Standa Palas wrote:
> Dobrý den
>
> Když to vidím, tak by mně zajímalo jestli vám dá studium dnešní VŠ
> něco jiného než titul?

Fakt je to bieda. Minule som chcel po brantancovi - absolventovi
stavariny - aby mi pomohol na chalupe s dlazdenim podlahy. Ukazalo sa, z
v zivote nepolozil ani jednu dlazdicu, a netusi ako sa drzi kelna.

Tragedia.

-m-