<html><body>Vybavuje se mi diskuse pod tématem tady:<div>https://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=922&t=929499&st=0&sk=t&sd=a&start=0&all=1</div><div><span style="line-height:1.5;background-color:transparent">tenhle kousek:</span></div><div><span style="line-height:1.5;background-color:transparent">................¨</span></div><div><span style="background-color:transparent"><div>od Yarda 26. 5. 2007 10:34</div><div>Považuji za správné pokud si student s něčím neví rady (a chce se to naučit ne jen tak ošolíchat) obrátit se na vyučujícího. Pro vyučujícího (alespoň takového co svou práci bere jako povolání, ne jako prostředek jak přijít k nějakým penězům) to může být podnět k zamyšlení, zda látku vysvětluje správně, zvlášť pokud se na něj bude obracet více studentů.</div><div>.<span style="line-height:1.5;background-color:transparent">.</span></div><div>.</div><div>.</div><div>Yarda píše:</div><div>pedagogickou činnost berou jako nutné zlo - naštěstí takových je menšina (alespoň si to snažím namlouvat).</div><div><br></div><div>Ano, tak to si chlapče skutečně jen namlouváš. Ze všech pedagogu na FEL, ktery jsem potkal, bylo cca 5-10 schopnych pedagogu. Zbytek byli možná schopný ve svém oboru, ale neschopní jako pedagogové.</div><div style="line-height:1.5">.......................</div></span></div><div><span style="line-height:1.5;background-color:transparent"><br></span></div><div><span style="line-height:1.5;background-color:transparent">Slyšel jsem historku z výuky na medicíně:</span></div><div><span style="line-height:1.5;background-color:transparent">Vyučující se ptala studentů kolik je (snad červených krvinek v jednom ml krve). Jeden student řekl, že sto tisíc. Vyučující odpověděla: "Ne, je to zvláštní číselné vyjádření - deset ne pátou."</span></div><div><span style="line-height:1.5;background-color:transparent">:-D</span></div><div><span style="line-height:1.5;background-color:transparent"><br></span></div><div><span style="line-height:1.5;background-color:transparent">---------- Původní e-mail ----------</span><aside>
Od: Josef Zeman <jozem@volny.cz><br>
Komu: hw-list@list.hw.cz<br>
Datum: 25. 2. 2019 11:54:57<br>
Předmět: Re: koaxialny kabel, znacka slovensky student
</aside><br><blockquote data-email="jozem@volny.cz">Zdravím,<br><br>koho to zajímá, ten je nejen viděl. Mám to štěstí, že kluk je zvídavý a<br>šikovný. Ve škole na nic podobného nenarazil, </blockquote><p> <span style="color:rgb(0,51,153);line-height:1.5;background-color:transparent">...</span><span style="color:rgb(0,51,153);line-height:1.5;background-color:transparent"> </span></p><p> <span style="color:rgb(0,51,153);line-height:1.5;background-color:transparent">Teď na vysoké také nic</span></p><blockquote data-email="jozem@volny.cz">podobného v rámci výuky neuvidí, ale už spolupracuje na stavbě nové<br>verze elektroformule, takže krom teorie jaksi bokem stíhá praktické<br>znalosti. Bez nich by byl i po pěti letech v posluchárnách k ničemu.<br>Naštěstí si to uvědomuje a podle toho se chová. Stačil příklad a<br>několik málo aktivních kantorů. Ze by výjimka?<br><br>Josef<br><br>> Nojo, a kde maji studenti videt skutecne koaxy? Ve skole jim pocitam<br>> takovy kablik nikdy nikdo neukazal, vetsinou ho videl jen namalovany<br>> na tabuli..<br><br></blockquote></div></body></html>