koaxialny kabel, znacka slovensky student
Jan Waclawek
konfera na efton.sk
Úterý Únor 26 11:02:53 CET 2019
[Preposielam]
Dobry den,
ked ste uz teda zacali o tych pedagogoch... Nemohol by byt studentovi
vysvetlene, ze zariadenie prechadza roznymi fazami vyvoja a testovania
a jednou z tychto faz je funkcna a chybova analyza? Napr. nespravne
pripojeny modul oscilatora ku zakladnej doske... Ci to, ze to
dratikovanie je taka typicka chyba vrtania sa nepoucenych v zariadeni
a tak podobne?! Ved pocas vyroby sa mozu vyskytnut rozne chyby a tie
treba vcas identifikovat a odstranit... Ci to sa uci az v praxi, ked
sa na nom bude zabavat cela firma, od riaditela az po upratovacku? Uz
ste zabudli, ze aj vy ste sa to museli naucit?!
A ako pedagog by som bol nakoniec rad, keby mi ten chlapec
nevyskratoval pri spajkovani ten modul oscilatora a neodpalil ho... To
je tak tyzdnova odstavka...
A.
----- Original Message ---------------
Vybavuje se mi diskuse pod tématem tady:
https://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=922&t=929499&st=0&sk=t&sd=a&start=0&
all=1
tenhle kousek:
................¨
od Yarda 26. 5. 2007 10:34
Povauji za správné pokud si student s nìèím neví rady (a chce se to nauèit
ne jen tak oolíchat) obrátit se na vyuèujícího. Pro vyuèujícího (alespoò
takového co svou práci bere jako povolání, ne jako prostøedek jak pøijít k
nìjakým penìzùm) to mùe být podnìt k zamylení, zda látku vysvìtluje
správnì, zvlá pokud se na nìj bude obracet více studentù.
..
.
.
Yarda píe:
pedagogickou èinnost berou jako nutné zlo - natìstí takových je menina
(alespoò si to snaím namlouvat).
Ano, tak to si chlapèe skuteènì jen namlouvá. Ze vech pedagogu na FEL,
ktery jsem potkal, bylo cca 5-10 schopnych pedagogu. Zbytek byli moná
schopný ve svém oboru, ale neschopní jako pedagogové.
.......................
Slyel jsem historku z výuky na medicínì:
Vyuèující se ptala studentù kolik je (snad èervených krvinek v jednom ml
krve). Jeden student øekl, e sto tisíc. Vyuèující odpovìdìla: "Ne, je to
zvlátní èíselné vyjádøení - deset ne pátou."
:-D
---------- Pùvodní e-mail ---------- Od: Josef Zeman <jozem at volny.cz>
Komu: hw-list at list.hw.cz
Datum: 25. 2. 2019 11:54:57
Pøedmìt: Re: koaxialny kabel, znacka slovensky student
"Zdravím,
koho to zajímá, ten je nejen vidìl. Mám to tìstí, e kluk je zvídavý a
ikovný. Ve kole na nic podobného nenarazil, "
...
Teï na vysoké také nic
"podobného v rámci výuky neuvidí, ale u spolupracuje na stavbì nové
verze elektroformule, take krom teorie jaksi bokem stíhá praktické
znalosti. Bez nich by byl i po pìti letech v posluchárnách k nièemu.
Natìstí si to uvìdomuje a podle toho se chová. Staèil pøíklad a
nìkolik málo aktivních kantorù. Ze by výjimka?
Josef
> Nojo, a kde maji studenti videt skutecne koaxy? Ve skole jim pocitam
> takovy kablik nikdy nikdo neukazal, vetsinou ho videl jen namalovany
> na tabuli..
"
Další informace o konferenci Hw-list