koaxialny kabel, znacka slovensky student

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 26 11:02:53 CET 2019

[Preposielam]

Dobry den,

ked ste uz teda zacali o tych pedagogoch... Nemohol by byt studentovi
vysvetlene, ze zariadenie prechadza roznymi fazami vyvoja a testovania
a jednou z tychto faz je funkcna a chybova analyza? Napr. nespravne
pripojeny modul oscilatora ku zakladnej doske... Ci to, ze to
dratikovanie je taka typicka chyba vrtania sa nepoucenych v zariadeni
a tak podobne?! Ved pocas vyroby sa mozu vyskytnut rozne chyby a tie
treba vcas identifikovat a odstranit... Ci to sa uci az v praxi, ked
sa na nom bude zabavat cela firma, od riaditela az po upratovacku? Uz
ste zabudli, ze aj vy ste sa to museli naucit?!

A ako pedagog by som bol nakoniec rad, keby mi ten chlapec
nevyskratoval pri spajkovani ten modul oscilatora a neodpalil ho... To
je tak tyzdnova odstavka...

A.