Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Prosinec 16 16:20:02 CET 2019


Bych to zkusil ještě tady: 
https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman
Libor
Dne 16.12.2019 v 15:51 Jan Kuba napsal(a):
> Tak jsem dopadl jsem špatně. Z Ali dnes přišla zpráva:
> We are really understand your feeling for what has happened. As there 
> is no valid evidence to prove you have not received package, we will 
> release full payment to seller according to our rule. Your 
> understanding and cooperation will be highly appreciated. If you meet 
> any trouble during shopping in Aliexpress, please contact us and we 
> will help you timely since you are our honored customer. Hope you will 
> have a wonderful shopping experience next time.
>
> V podstatě to chápu, vidí tam doručeno - šmytec!   Je to poprvé, co se 
> mi stalo, že něco nedopadlo.
> A naopak jsem vždy při nějakém "disputu" když  mi částku vrátili a 
> když pak zboží opožděně dorazilo
> sám kontaktoval prodejce a částku vyplatil prostřednictvím jím 
> vystaveného  fiktivního prodeje na webu.
>
> Pošta někde odklepla, že zásilku ( původně  doporučenou ) mám a tím 
> jsem nahranej.
> Mě teď už ani nejde o ty  peníze, ale o ten princip. Prostě není 
> dovolání - na poště jsem chtěl papír o tom, že je potvrzené dodání a 
> že si to potvrdili sami - nic takového prý nevystavují a o reklamaci 
> musím požádat odesílatele. A zásilka doporučená není - to mi tvrdili i 
> na reklamačním oddělení.
>
>   Já  s tím sotva něco zmůžu, bohužel. Teď se to jen ve mě láme, 
> jestli za tím půjdu a budu tomu věnovat další čas a úsilí ( s možná 
> nulovým výsledkem), nebo se na to už vykašlu a hodím to za hlavu.
>
>
>
>
> st 11. 12. 2019 v 23:13 odesílatel Petr Zahradník 
> <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
>
>     Dej vědět, jak jsi dopadl. Sám jsem zvědavý.
>
>     Petr Zahradník, počítačový expert
>
>     e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>
>
>     mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
>     http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
>     Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
>     Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>     *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
>     <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
>     *Sent:* Wednesday, December 11, 2019 11:06 PM
>     *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
>     *Subject:* Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi
>     ztratila zásilku...
>
>     st 11. 12. 2019 v 22:49 odesílatel Petr Zahradník
>     <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
>
>         No obyčejná zásilka nemá žádný tracking. To jsou zásilky,
>         které nejsou nikde dohledatelné. Také je jistě dostáváš, jsou
>         většinou pod $5. Jakmile je zásilka aspoň za $5, pak ji Číňan
>         posílá jako sledovatelnou. Dostane číslo třeba jako to LE… A
>         to tedy není obyčejná zásilka. Dříve to chodilo jako balíčky
>         nebo doporučené zásilky proti podpisu. Před časem to Česká
>         pošta začala měnit na ty mezinárodní obyčejné zásilky. Na
>         zásilku nalepí zelené L a dělá, že je obyčejná. Ale není
>         obyčejná, protože má číslo a je dohledatelná. A oni si ji
>         potvrzují jako doručenou sami. Hodí ji do schránky a dělají
>         jako doručeno.
>
>     Tak to jsem netušil, opravdu. Nějak jsem se po tom ani nepídil. Je
>     to pro mne nová informace :-o
>
>         Však já neříkám, že máš zásilku reklamovat. To není reklamace.
>         Dožaduj se od nich nějakého papíru o tom, že oni si sami
>         potvrdili, že zásilku doručili, ale ty tvrdíš, že jsi žádnou
>         zásilku nedostal a tedy že oni nemají žádný tvůj podpis. Tedy
>         že informace „doručeno“ v trackingu není podložená, protože
>         k ní pošta přistupuje jako k obyčejné zásilce. Asi ti to
>         v češtině bude také k ničemu, ale uvidíš.
>
>     Jo , takhle jim to tam  zkusím podat, to vypadá dobře - a logicky.
>
>     Uvidím , jestli z nich dostanu papír a zda  to nějak ovlivní spor.
>
>     Díky
>
>     JaKub
>
>         Petr Zahradník, počítačový expert
>
>         e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>
>
>         mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
>         http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
>         Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
>         Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>     _______________________________________________
>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191216/781821b2/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list