Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Prosinec 16 18:31:00 CET 2019

Tak dnes jsem se vratil po tydnu z dovolene a za plotem byly dva baliky
jen tak hozene a navlhle.
Tedy nasel jsem prvne jen jeden velky jen cistou nahodou, nebot jsem
tahal vanocni stromecek. Jinak bych si toho vsiml az na jare, jelikoz to
postacka hodila mezi plot a palety do skviry asi 40 cm.
Uvnitr jsem mel 10 ks led zarovek a nejake plysaky pro deticky.
Des.... a s tim nic neudelate, proste je to doruceno.

LK