Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 16 15:51:13 CET 2019

Tak jsem dopadl jsem špatně. Z Ali dnes přišla zpráva:
We are really understand your feeling for what has happened. As there is no
valid evidence to prove you have not received package, we will release full
payment to seller according to our rule. Your understanding and cooperation
will be highly appreciated. If you meet any trouble during shopping in
Aliexpress, please contact us and we will help you timely since you are our
honored customer. Hope you will have a wonderful shopping experience next
time.

V podstatě to chápu, vidí tam doručeno - šmytec!   Je to poprvé, co se mi
stalo, že něco nedopadlo.
A naopak jsem vždy při nějakém "disputu" když  mi částku vrátili a když pak
zboží opožděně dorazilo
sám kontaktoval prodejce a částku vyplatil prostřednictvím jím vystaveného
fiktivního prodeje na webu.

Pošta někde odklepla, že zásilku ( původně  doporučenou ) mám a tím jsem
nahranej.
Mě teď už ani nejde o ty  peníze, ale o ten princip. Prostě není dovolání -
na poště jsem chtěl papír o tom, že je potvrzené dodání a že si to
potvrdili sami - nic takového prý nevystavují a o reklamaci musím požádat
odesílatele. A zásilka doporučená není - to mi tvrdili i na reklamačním
oddělení.

  Já  s tím sotva něco zmůžu, bohužel. Teď se to jen ve mě láme, jestli za
tím půjdu a budu tomu věnovat další čas a úsilí ( s možná nulovým
výsledkem), nebo se na to už vykašlu a hodím to za hlavu.

st 11. 12. 2019 v 23:13 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>