<div dir="ltr">Tak jsem dopadl jsem špatně. Z Ali dnes přišla zpráva:<div><span style="color:rgb(0,0,0);font-family:TriviaSeznam,helvetica,arial,sans-serif;font-size:12px">We are really understand your feeling for what has happened. As there is no valid evidence to prove you have not received package, we will release full payment to seller according to our rule. Your understanding and cooperation will be highly appreciated. If you meet any trouble during shopping in Aliexpress, please contact us and we will help you timely since you are our honored customer. Hope you will have a wonderful shopping experience next time.</span> </div><div><br></div><div>V podstatě to chápu, vidí tam doručeno - šmytec!   Je to poprvé, co se mi stalo, že něco nedopadlo. </div><div>A naopak jsem vždy při nějakém "disputu" když  mi částku vrátili a když pak zboží opožděně dorazilo</div><div>sám kontaktoval prodejce a částku vyplatil prostřednictvím jím vystaveného  fiktivního prodeje na webu.</div><div><br></div><div>Pošta někde odklepla, že zásilku ( původně  doporučenou ) mám a tím jsem nahranej.</div><div>Mě teď už ani nejde o ty  peníze, ale o ten princip. Prostě není dovolání - na poště jsem chtěl papír o tom, že je potvrzené dodání a že si to potvrdili sami - nic takového prý nevystavují a o reklamaci musím požádat odesílatele. A zásilka doporučená není - to mi tvrdili i na reklamačním oddělení.</div><div><br></div><div>  Já  s tím sotva něco zmůžu, bohužel. Teď se to jen ve mě láme, jestli za tím půjdu a budu tomu věnovat další čas a úsilí ( s možná nulovým výsledkem), nebo se na to už vykašlu a hodím to za hlavu. </div><div><br></div><div>  <br></div><div><br></div><div><div><pre class="gmail-tw-data-text gmail-tw-text-large gmail-tw-ta" id="gmail-tw-target-text" dir="ltr" style="unicode-bidi:isolate;font-size:28px;line-height:36px;background-color:rgb(248,249,250);border:none;padding:2px 0.14em 2px 0px;font-family:inherit;overflow:hidden;width:283px;white-space:pre-wrap"><br></pre></div></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 11. 12. 2019 v 23:13 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">





<div lang="CS">
<div class="gmail-m_-2629253736340763640WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span>Dej vědět, jak jsi dopadl. Sám jsem zvědavý.<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a><u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank">http://www.clexpert.cz</a>, <a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank">http://www.zahradniksebavi.cz</a><u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>> <b>On Behalf Of
</b>Jan Kuba<br>
<b>Sent:</b> Wednesday, December 11, 2019 11:06 PM<br>
<b>To:</b> HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
<b>Subject:</b> Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">st 11. 12. 2019 v 22:49 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a>> napsal:<u></u><u></u></p>
</div>
<blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">No obyčejná zásilka nemá žádný tracking. To jsou zásilky, které nejsou nikde dohledatelné. Také je jistě dostáváš, jsou většinou pod $5. Jakmile je zásilka aspoň za $5, pak ji Číňan
 posílá jako sledovatelnou. Dostane číslo třeba jako to LE… A to tedy není obyčejná zásilka. Dříve to chodilo jako balíčky nebo doporučené zásilky proti podpisu. Před časem to Česká pošta začala měnit na ty mezinárodní obyčejné zásilky. Na zásilku nalepí zelené
 L a dělá, že je obyčejná. Ale není obyčejná, protože má číslo a je dohledatelná. A oni si ji potvrzují jako doručenou sami. Hodí ji do schránky a dělají jako doručeno.<u></u><u></u></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Tak to jsem netušil, opravdu. Nějak jsem se po tom ani nepídil. Je to pro mne nová informace :-o <u></u><u></u></p>
</div>
<blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal"> <u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Však já neříkám, že máš zásilku reklamovat. To není reklamace. Dožaduj se od nich nějakého papíru o tom, že oni si sami potvrdili, že zásilku doručili, ale ty tvrdíš, že jsi žádnou
 zásilku nedostal a tedy že oni nemají žádný tvůj podpis. Tedy že informace „doručeno“ v trackingu není podložená, protože k ní pošta přistupuje jako k obyčejné zásilce. Asi ti to v češtině bude také k ničemu, ale uvidíš.<u></u><u></u></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jo , takhle jim to tam  zkusím podat, to vypadá dobře - a logicky. <u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Uvidím , jestli z nich dostanu  papír a zda  to nějak ovlivní spor. <u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Díky<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">JaKub<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"> <u></u><u></u></p>
</div>
<blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal"> <u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">e-mail:
<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a><u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank">http://www.clexpert.cz</a>,
<a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank">http://www.zahradniksebavi.cz</a><u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
</div>
</blockquote>
</div>
</div>
</div>
</div>

_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>