<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">Bych to zkusil ještě tady:
      <a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman">https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman</a></div>
    <div class="moz-cite-prefix">Libor<br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 16.12.2019 v 15:51 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwRNYpEkpnaj_epKp8CAs5D7UBXxwwe_UUTxROEzhQk5Lng@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="ltr">Tak jsem dopadl jsem špatně. Z Ali dnes přišla
        zpráva:
        <div><span
style="color:rgb(0,0,0);font-family:TriviaSeznam,helvetica,arial,sans-serif;font-size:12px">We
            are really understand your feeling for what has happened. As
            there is no valid evidence to prove you have not received
            package, we will release full payment to seller according to
            our rule. Your understanding and cooperation will be highly
            appreciated. If you meet any trouble during shopping in
            Aliexpress, please contact us and we will help you timely
            since you are our honored customer. Hope you will have a
            wonderful shopping experience next time.</span> </div>
        <div><br>
        </div>
        <div>V podstatě to chápu, vidí tam doručeno - šmytec!   Je to
          poprvé, co se mi stalo, že něco nedopadlo. </div>
        <div>A naopak jsem vždy při nějakém "disputu" když  mi částku
          vrátili a když pak zboží opožděně dorazilo</div>
        <div>sám kontaktoval prodejce a částku vyplatil prostřednictvím
          jím vystaveného  fiktivního prodeje na webu.</div>
        <div><br>
        </div>
        <div>Pošta někde odklepla, že zásilku ( původně  doporučenou )
          mám a tím jsem nahranej.</div>
        <div>Mě teď už ani nejde o ty  peníze, ale o ten princip. Prostě
          není dovolání - na poště jsem chtěl papír o tom, že je
          potvrzené dodání a že si to potvrdili sami - nic takového prý
          nevystavují a o reklamaci musím požádat odesílatele. A zásilka
          doporučená není - to mi tvrdili i na reklamačním oddělení.</div>
        <div><br>
        </div>
        <div>  Já  s tím sotva něco zmůžu, bohužel. Teď se to jen ve mě
          láme, jestli za tím půjdu a budu tomu věnovat další čas a
          úsilí ( s možná nulovým výsledkem), nebo se na to už vykašlu a
          hodím to za hlavu. </div>
        <div><br>
        </div>
        <div>  <br>
        </div>
        <div><br>
        </div>
        <div>
          <div>
            <pre class="gmail-tw-data-text gmail-tw-text-large gmail-tw-ta" id="gmail-tw-target-text" dir="ltr" style="unicode-bidi:isolate;font-size:28px;line-height:36px;background-color:rgb(248,249,250);border:none;padding:2px 0.14em 2px 0px;font-family:inherit;overflow:hidden;width:283px;white-space:pre-wrap">
</pre>
          </div>
        </div>
      </div>
      <br>
      <div class="gmail_quote">
        <div dir="ltr" class="gmail_attr">st 11. 12. 2019 v 23:13
          odesílatel Petr Zahradník <<a
            href="mailto:clexpert@clexpert.cz" moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a>>
          napsal:<br>
        </div>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px
          0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
          <div lang="CS">
            <div class="gmail-m_-2629253736340763640WordSection1">
              <p class="MsoNormal"><span>Dej vědět, jak jsi dopadl. Sám
                  jsem zvědavý.</span></p>
              <p class="MsoNormal"><span> </span></p>
              <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert</p>
              <p class="MsoNormal">e-mail: <a
                  href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank"
                  moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a></p>
              <p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501
                627, 910 256 000</p>
              <p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz"
                  target="_blank" moz-do-not-send="true">http://www.clexpert.cz</a>,
                <a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank"
                  moz-do-not-send="true">http://www.zahradniksebavi.cz</a></p>
              <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory</p>
              <p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad
                Labem</p>
              <p class="MsoNormal"><span> </span></p>
              <p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <<a
                  href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz"
                  target="_blank" moz-do-not-send="true">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>
                <b>On Behalf Of
                </b>Jan Kuba<br>
                <b>Sent:</b> Wednesday, December 11, 2019 11:06 PM<br>
                <b>To:</b> HW-news <<a
                  href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                  moz-do-not-send="true">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
                <b>Subject:</b> Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na
                Ali - ČP asi ztratila zásilku...</p>
              <p class="MsoNormal"> </p>
              <div>
                <p class="MsoNormal"> </p>
                <div>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal">st 11. 12. 2019 v 22:49
                      odesílatel Petr Zahradník <<a
                        href="mailto:clexpert@clexpert.cz"
                        target="_blank" moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a>>
                      napsal:</p>
                  </div>
                  <blockquote
style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt
                    solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm
                    6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
                    <div>
                      <div>
                        <p class="MsoNormal">No obyčejná zásilka nemá
                          žádný tracking. To jsou zásilky, které nejsou
                          nikde dohledatelné. Také je jistě dostáváš,
                          jsou většinou pod $5. Jakmile je zásilka aspoň
                          za $5, pak ji Číňan posílá jako sledovatelnou.
                          Dostane číslo třeba jako to LE… A to tedy není
                          obyčejná zásilka. Dříve to chodilo jako
                          balíčky nebo doporučené zásilky proti podpisu.
                          Před časem to Česká pošta začala měnit na ty
                          mezinárodní obyčejné zásilky. Na zásilku
                          nalepí zelené L a dělá, že je obyčejná. Ale
                          není obyčejná, protože má číslo a je
                          dohledatelná. A oni si ji potvrzují jako
                          doručenou sami. Hodí ji do schránky a dělají
                          jako doručeno.</p>
                      </div>
                    </div>
                  </blockquote>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal"> </p>
                  </div>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal">Tak to jsem netušil, opravdu.
                      Nějak jsem se po tom ani nepídil. Je to pro mne
                      nová informace :-o </p>
                  </div>
                  <blockquote
style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt
                    solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm
                    6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
                    <div>
                      <div>
                        <p class="MsoNormal"> </p>
                        <p class="MsoNormal">Však já neříkám, že máš
                          zásilku reklamovat. To není reklamace. Dožaduj
                          se od nich nějakého papíru o tom, že oni si
                          sami potvrdili, že zásilku doručili, ale ty
                          tvrdíš, že jsi žádnou zásilku nedostal a tedy
                          že oni nemají žádný tvůj podpis. Tedy že
                          informace „doručeno“ v trackingu není
                          podložená, protože k ní pošta přistupuje jako
                          k obyčejné zásilce. Asi ti to v češtině bude
                          také k ničemu, ale uvidíš.</p>
                      </div>
                    </div>
                  </blockquote>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal"> </p>
                  </div>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal">Jo , takhle jim to tam  zkusím
                      podat, to vypadá dobře - a logicky. </p>
                  </div>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal">Uvidím , jestli z nich dostanu 
                      papír a zda  to nějak ovlivní spor. </p>
                  </div>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal"> </p>
                  </div>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal">Díky</p>
                  </div>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal">JaKub</p>
                  </div>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal"> </p>
                  </div>
                  <blockquote
style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt
                    solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm
                    6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
                    <div>
                      <div>
                        <p class="MsoNormal"> </p>
                        <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový
                          expert</p>
                        <p class="MsoNormal">e-mail:
                          <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz"
                            target="_blank" moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a></p>
                        <p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601,
                          telefony: 475 501 627, 910 256 000</p>
                        <p class="MsoNormal"><a
                            href="http://www.clexpert.cz"
                            target="_blank" moz-do-not-send="true">http://www.clexpert.cz</a>,
                          <a href="http://www.zahradniksebavi.cz"
                            target="_blank" moz-do-not-send="true">http://www.zahradniksebavi.cz</a></p>
                        <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer
                          Laboratory</p>
                        <p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07
                          Ústí nad Labem</p>
                        <p class="MsoNormal"> </p>
                      </div>
                    </div>
                  </blockquote>
                </div>
              </div>
            </div>
          </div>
          _______________________________________________<br>
          HW-list mailing list  -  sponsored by <a
            href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank"
            moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
          <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
            moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
          <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
            rel="noreferrer" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </body>
</html>