OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 19:55:58 CET 2019

Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné....
tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený
spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":

   -

   Successful delivery

   2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]
   -

   The consignment is being delivered.
   -

   Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je zboží
   dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu
   jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN
   zásilku )

Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali,
ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat
doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem co nemám?
Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK,
většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl
nekomlpetní...
Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale
Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?