<div dir="ltr"><div dir="ltr"><div dir="ltr">Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":<ul class="gmail-ship-steps" style="box-sizing:inherit;margin:0px;padding:0px;list-style:none;color:rgb(153,153,153);font-family:tahoma,arial,"Helvetica Neue","Hiragino Sans GB",STHeitiSC-Light,"microsoft yahei",sans-serif;font-size:12px"><li class="gmail-step" style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px"><p style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">Successful delivery</p><p style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]</p></li><li class="gmail-step" style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px"><div class="gmail-icon-con" style="box-sizing:inherit;width:8px;height:8px;border-radius:50%;background:rgb(204,204,204)"><span class="gmail-iconfont" style="box-sizing:inherit;color:rgb(255,255,255);font-family:iconfont"></span></div><p style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">The consignment is being delivered.</p></li><li class="gmail-step" style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px"><p style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small;color:rgb(34,34,34)">Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN zásilku ) </span></p></li></ul><div>Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem co nemám? </div><div>Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl nekomlpetní...</div><div>Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale </div><div>Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?</div></div></div></div>