RE: OT: tiskárna HP 4535 po aktualizaci

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Prosinec 11 10:09:09 CET 2019

Je to součástí driveru té tiskárny, aktualizace asi jenom povolila tu
komunikaci. Teoreticky to jde vypnout tím, že se někde v nastavení tiskárny
vypne obousměrná komunikace. Další možnost je zkusit najít driver bez tohoto
bordelu. Taky to může vyřešit HP Universal Printer Driver, ale pak můžou
chybět některé funkce tiskárny, které nabízí driver pro konkrétní model.

Za těch pár