OT: tiskárna HP 4535 po aktualizaci

Středa Prosinec 11 00:15:13 CET 2019

Dobrý den,

tiskárna HP Desk jet ink advantage 4535 mě začala otravovat s
aktualizací. Za těch pár let, co ji mám, se aktualizovala poprvé.
Nějakou dobu jsem odmačkával že aktualizaci nechci, ale pak mě to
přestalo bavit a spustil jsem ji. Asi jsem to neměl dělat. Teď na mě
začalo vyskakovat okno (už ne na tiskárně, ale na počítači), že mi
dochází inkoust a jak je objednání inkoustu snadné. Inkoust si doplňuju,
takže mě to nejspíš bude otravovat furt :-( Máte někdo podobné
zkušenosti - co se s tím dá dělat? To okno nemá křížek na zavření a
zavře se, až když zavřu dokument, který jsem tisknul. No hnus.

Anděl