zase posta

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Srpen 30 11:11:10 CEST 2019

Já už to tu psal, v těchto případech nechávám zásilku poslat zpět s tím, že
stejně doložím výpis z paypalu a z nákupního portálu. Většinou pak zásilka
dorazila bez problémů a dalších poplatků. V jednom nebo 2 případech ji
opravdu vrátili prodejci, ten si pak strhnul tuším 10 procent z ceny a
vrátil zbytek. Ve vašem případě možná přijdete ale o to celé poštovné, když
tam bylo uvedené při nákupu. Prodejce nebude zajímat nějaký lokální
problém...