zase posta

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 30 10:53:10 CEST 2019

Ahoj vespolek,

Zase jsem narazil na českou poštu. Objednal jsem si v číně odpájovátko za cca $10 a poštovné cca $10. Pošta se asi rozhodla, že potřebuje víc peněz a zásilku zadržela s tím, že mám doložit....

Po pravdě se mi to moc nelíbí, mám buď možnost si dojet na Plzeňskou a vyřídit osobně (pak zaplatím 150-200 za to, že mi pošta nic nedoručí, nebo si s nimi psát a zaplatit tak 300-400 za to, že mi zásilku doručí.

Skoro nejraději bych jim zavolal, že ať milou zásilku pošlou spátky, že deklarace ceny a hodnota je v pořádku a že se domluvím s odesílatelem na řešení reklamace.

Vůbec se mi nelíbí ta pozice, že se jedná o jednostranné rozhodnutí a že vlastně proti němu není odvolání.

Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

Díky