zase posta

Kutina Pavel Pavel.Kutina na elvia.cz
Pátek Srpen 30 11:15:50 CEST 2019

Ano,

kdysi (při zavádění onoho zpracovávacího poplatku) pošta tvrdila, že když si nechají doložit údaje a zásilka bude pod limit, tak nebudou ten poplatek vyžadovat. Stalo se mi tuším dvakrát, řešil jsem elektronicky, ale v jednom případě přišla s tím, že ty dvě kila chtěli - a jednou ne 😊 Prostě systémový proces, s rozhodováním nastaveným podle aktuálního počasí. Zaplatil jsem a neřešil - když si uvědomím, co všechno už mi prošlo bez cla...

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Friday, August 30, 2019 10:53 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: zase posta

Ahoj vespolek,

Zase jsem narazil na českou poštu. Objednal jsem si v číně odpájovátko za cca $10 a poštovné cca $10. Pošta se asi rozhodla, že potřebuje víc peněz a zásilku zadržela s tím, že mám doložit....

Po pravdě se mi to moc nelíbí, mám buď možnost si dojet na Plzeňskou a vyřídit osobně (pak zaplatím 150-200 za to, že mi pošta nic nedoručí, nebo si s nimi psát a zaplatit tak 300-400 za to, že mi zásilku doručí.

Skoro nejraději bych jim zavolal, že ať milou zásilku pošlou spátky, že deklarace ceny a hodnota je v pořádku a že se domluvím s odesílatelem na řešení reklamace.

Vůbec se mi nelíbí ta pozice, že se jedná o jednostranné rozhodnutí a že vlastně proti němu není odvolání.

Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

Díky