zase posta

Ondrej Janovsky ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Srpen 30 11:25:43 CEST 2019

Byl jsem na te poste ve stredu kolem 11 a behem chvilky bylo hotovo, temer zadne lidi. Celnik rozumny, ale zaplatil jsem jim 103 korun za ukony posty.

Obavam se, ze bych stejne nic nevyhadal.

Ceska posta je nejhorsi nocni mura.

Oja

Odesláno ze smartphonu BlackBerry

	  Původní zpráva

Od: fulda na seznam.cz
Odesláno: 30. srpna 2019 10:53
Komu: hw-list na list.hw.cz
Odpověď komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: zase posta

Ahoj vespolek,

Zase jsem narazil na českou poštu. Objednal jsem si v číně odpájovátko za cca $10 a poštovné cca $10. Pošta se asi rozhodla, že potřebuje víc peněz a zásilku zadržela s tím, že mám doložit....

Po pravdě se mi to moc nelíbí, mám buď možnost si dojet na Plzeňskou a vyřídit osobně (pak zaplatím 150-200 za to, že mi pošta nic nedoručí, nebo si s nimi psát a zaplatit tak 300-400 za to, že mi zásilku doručí.

Skoro nejraději bych jim zavolal, že ať milou zásilku pošlou spátky, že deklarace ceny a hodnota je v pořádku a že se domluvím s odesílatelem na řešení reklamace.

Vůbec se mi nelíbí ta pozice, že se jedná o jednostranné rozhodnutí a že vlastně proti němu není odvolání.

Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

Díky